.(
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که ما اهل بیت را دوست بدارد و محبّت ما در دلش تحقّق یابد، چشمه های حکمت بر زبانش جاری می شود . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
غلامعلی علامه ، گربه ، نویسنده غلامعلی علامه ، دعا ، فریمان ، قبل از مرگ به فکر ، فریضه الهی ، دوست خدا ، را فراموش نکنید ، رضای خدا ، روزه ، ز ، زیبا ، زیبا ترین ، سال خرگوش ، سونامی ، سی ، سیل ، شهید درحین رانندگی داخل سرویس )) ، صمد ، ظلم ، ظهور امام زمان ، عدالت ، عصیان ، عظمت ، عفو ، عقل ، عقل کل ، علامه ، علی ، هماهنگ ، همه مخلوق ، همه موجودات ، وآخرت ، واحد ، کعبه ، کویر ، لا حول ولا قوه الا با لله ، مبیت ، محار ، مقالات ، ملت ، ملک واملاک رها ، مهترم ترین ، مهربانی ، مهم ترین ، نادر ترین ، نادعلی ، نام های زیبا ، نجات ، (پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم ، ا ، احد ، استعداد ، الحمد ، العظیم، اللّطیف، الشّافی». ، امام زمان ، امام عصر ، امامان عزیز ، بخشش ، به شکلی بی عدالتی هست ظهور ، بها ر ، بهترین ، بی یار ، بیداد ، پله پله خدا ، ترین ، توجه ، جدید ترین ، جشنواره ، جهان ، جهنم فرضی را شنید یم وای از ، جوائج دنیا ، جوانان را نصیحت ، حدای بیه متا ، حرکت برای خدا ، حسبی الله ، حصار ، حضرت مهدی ، حقوق مزایا ، حوادث ، خانواده های شاهد به کربلای معلا )) ، خدا ، خلیفه خدا ، د هک ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :47
بازدید دیروز :33
کل بازدید :609034
تعداد کل یاداشته ها : 335
103/7/7
6:56 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
غلامعلی علامه[132]
هرچه هست از خدا است اگرخدمتی بوده آنهم لطف خدا بوده من چیزی ندارم جز سپاسگزاری از خالق خودم

خبر مایه

فردی می شناسم با توجه به آیات وروایات وعقل سلیم واعمالی که این شخص طی سالیان متمادی انجام داده قوی ترین انسان که توانسته درمقابل عظمت بی نهایت لایتناهی خداوند پیوسطه کرنش کند اوقهرمان قهرمانان نزد خدا است با توجه به اینکه نعمت ها برما تمام شده این روزها مشاهده می کنید زندگی ها تحت عنوان پیشرفت علم فن آوری مسابقه بزرگ شده هرکسی به طریقی می خواهد از هم نوع خود وبعضی از خواهربرادر خود سبقت بگیرند ودردنیا مسابقات گوناگون ورزشی  سیاسی رسمی صورت می گیرد وبعضی به سرمایه های کلان دست پیدا می کنند وتنها چیزی که خدا می خواهد خدمت به خلق او توجه نمی شود به نظر من چون این قهرمانی هاازراه عدالت به دست نیامده قهرمان گفته نمی شود اوایل انقلاب من پشت بام خانه می رفتم الله اکبر می گفتم تا انتهای شهر خانه ها را می دیدم همه دریک سطوح زندگی می کردند از ساخت سازه های کوتاه بلنداین زمان بی عدالتی کاملا پیدا است به خلق خدا توجه نمی شود پایان هیچ کدام از این مسابقات واقعی نیست همه به دنیا خلاصه می گردد هرچند از نظر جسمی فکری اگر کسی به جایی رسیده باز نعمت ازخدا بوده کسی از خودش چیزی ندارد درگذشته اگر به کسی از نظرقدرت بدنی پهلوان می گفتند مرام ومنش پهلوانی را به خودش اضافه می کرد ومورد تایید وخیلی از مشکلات مردم راپهلوان حل می کرد واز توی این ورزش ومسابقات اون زمان  پوریا ولی ,پهلوان تختی .... حاصل می شد درحال حاضر چنین چیزی جز پول وجود ندارد ودرزمینه تحصیل همچون سعدی حافظ مولانا ........ حاصل تلاش اون روزگار بود که درحال حاضر این همه مدرک این همه دانشگاه سعدی حافظ شهید مطهری وجود ندارد پزشکانی همچون دکتر شیخ درخیابان مردم را طبابت می کرد ند این افزایش هزینه درمان تحصیل واین گرانی ها نشان از ضعف وناتوانی را می رساند واین همه سیل حوادث به خاطر آلودگی انسانها می باشد خداوند جز نعمت زیبایی وبرکات چیزی نمی خواهد واگر این اوضاع واحوال به لطف پروردگار می چرخد به خاطر امام زمان (عج) وانسانهایی که نزد خداوند آبرو دارند که من یک نمونه از هزاران خانم وآقا که در تنهایی خداخدا می گویند عرض می کنم گزارشی گرفتم خانمی  که 82سال سن دارد منزلشان نزدیک حرم امام رضا (ع )می باشد می فرمود از 50 سال قبل نماز شب ترک نشده دو ساعت به اذان صبح هرشب بلند می شوم تمام نمازهای نافله را می خوانم تمامی تعقیبات ودعاها یی که سفارش شده می خوانم روزی 5جز قرآن همه روزه می خوانم وبیشتر اوقات برای ائمه ختم می کنم پیوسطه درحال ذکر می باشم ماه روزه روزی 15جز قرآن می خوانم با توجه به اینکه از جایی حقوقی دریافت نمی کنم تا کنون ده بار به لطف پروردگارسفر مکه مشرف شدم که یک مورد از لطف الهی را من عرض می کنم که چگونه اتقاق افتاده با توجه به اینکه من قاری قرآن وبه دعاها مسلط بوده درجلسه قرآن خانم ها که از سالهای سال منزل همشیره آقا خامنه ای بوده شرکت دارم که بعد از فوت منزل ایشان مهدیه شده ومن شرکت می کنم خانمی گفت از مدتها مریضی صعب العلاج دارم دکترها جواب کردند من گفتم یکی از دعاهایی که از ائمه وارد شده بخوانید خوب می شود ایشان شروع بخواندن می کند وخوب هم می شود حقوق ماهیانه خود را برای من مکه ثبت نام وخارج ازنوبت می روم به نظر من که این مطلب را می نویسم انسان شریف این است که هیچ کدام از ورزشکاران نمی توانند هرشب دو ساعت قبل از نماز صبح بلند شوند وپیوسطه ذکر خدا کنند واگر چنین تو فیق حاصل شد قهرمانند وگرنه این جنگ گریزادامه دارد چیزی حاصل نمی شود  عمل باید خدایی باشد 



91/4/18::: 6:0 ع
نظر()